Με ανάρτησή τους στους επίσημους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι Arch Enemy ανακοίνωσαν την αποχώρηση της τραγουδίστριάς τους, Alissa White-Gluz, από το συγκρότημα.
Η Alissa συμμετείχε στην μπάντα από το 2014, ερχόμενη από τους Agonist, αντικαθιστώντας την Angela Gossow. Οι Arch Enemy κυκλοφόρησαν μαζί της τέσσερις δίσκους: Τα ‘War Eternal’ (2014), ‘Will To Power’ (2017), ‘Deceivers’ (2022) και ‘Blood Dynasty’ (2025).
Η 40χρονη τραγουδίστρια συνεχίζει την πορεία της εκτός Arch Enemy και μόλις κυκλοφόρησε το ‘The Room Where She Died’, το πρώτο single από το επερχόμενο ντεμπούτο σόλο άλμπουμ της.
Η μουσική γράφτηκε από τον πληκτρά των Kamelot, Oliver Palotai, ενώ η Alissa εκτέλεσε, ηχογράφησε και έγραψε όλα τα φωνητικά για το κομμάτι. Η White-Gluz συνέλαβε επίσης το σενάριο για το συνοδευτικό μουσικό βίντεο, το οποίο γυρίστηκε από τη σερβική εταιρεία παραγωγής βίντεο iCODE Team.
Η ανακοίνωση των Arch Enemy:











