Μετά από τα κοινά posts από τους επίσημους λογαριασμούς τους στα social media, όλα έδειχναν πως η Angela Gossow θα επέστρεφε στο μικρόφωνο των Arch Enemy μετά την αποχώρηση της Alissa White-Gluz.
Τελικά κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί και αυτό ξεκαθαρίστηκε από επίσημα χείλη, μετά από ανάρτηση της ίδιας της Gossow στον επίσημο λογαριασμό της στο instagram:
«Δεν είμαι εγώ! Σας ευχαριστώ όλους για την αγάπη σας. Είμαι ενθουσιασμένη που εμπλέκομαι σε αυτό το νέο κεφάλαιο ως μάνατζερ»
Μένει να δούμε ποια τραγουδίστρια θα επιλέξουν τελικά οι Arch Enemy για να πορευτούν στη νέα εποχή τους. Δείτε το νέο teaser τους:










