Σύμφωνα με τη Διεθνή Ομοσπονδία Φωνογραφικής Βιομηχανίας (IFPI) :

Η λογική της επιλογής της Παρασκευής, είναι ότι είναι μια ημέρα που ταιριάζει στους καταναλωτές – είναι η ημέρα με την μεγαλύτερη προσέλευση καταναλωτών σε φυσικά καταστήματα αλλά και με τα μεγαλύτερα επίπεδα πωλήσεων και κίνησης στα ηλεκτρονικά καταστήματα. Είναι επίσης η μέρα που παρατηρείται η μεγαλύτερη δραστηριότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αυτό θα βοηθήσει στην “εξάπλωση” των νέων για τις νέες κυκλοφορίες, παντού.

Παρ’ όλα αυτά, αυτή η απόφαση δεν βρίσκει σύμφωνο όλο τον κόσμο της μουσικής, με πολλούς παράγοντες να εκφράζουν τη δυσαρέσκεια ή την ανησυχία τους, τόσο για τις προθέσεις όσο και για τα αποτελέσματα μια τέτοιας κίνησης.

Ο Martin Millis, ιδρυτής της δισκογραφικής εταιρείας Beggar’s Group δήλωσε:

Φοβάμαι ότι μια τέτοια κίνηση, θα οδηγήσει σε μια αγορά στην οποία κυριαρχεί το mainstream, και οι υπόλοιποι που μπορούν να είναι το mainstream του αύριο, τίθενται ακόμη περισσότερο στο περιθώριο. Φοβάμαι πως θα εδραιώσει ακόμα περισσότερο την κυριαχία των λίγων – και αυτή ακριβώς είναι η πρόθεση.

Στο ίδιο μήκος κύματος εμφανίστηκε και ο Michel Lambot, συνιδρυτής της Play It Again Sam (PIAS), παγκόσμιας ομάδας που υποστηρίζει και προωθεί ανεξάρτητους καλλιτέχνες.


Πηγές: ConsequenceOfSound