Ο Lars Ulrich αποθεώνει τη συναυλία της Αθήνας

Ο Lars Ulrich αποθεώνει τη συναυλία της Αθήνας

Ο Lars Ulrich έσπευσε να αποθεώσει από τον επίσημο λογαριασμό του τη συναυλία των Metallica στην Ελλάδα!
Lars Ulrich (Metallica)
Lars Ulrich

Και ενώ η σκόνη δεν έχει κάτσει καλά καλά από όσα ζήσαμε το Σάββατο στο Ολυμπιακό Στάδιο, έρχεται και ο Lars Ulrich να αποθεώσει από τον επίσημο λογαριασμό του τη συναυλία.

Πιο συγκεκριμένα, ο ντράμερ των Metallica έγραψε:

Ήταν το πιο τρελό, το πιο δυνατό, το πιο παράφρον και το πιο ενεργητικό ξεκίνημα περιοδείας που θα μπορούσαμε ποτέ να φανταστούμε!

Σε ευχαριστούμε Αθήνα που μας έκανες να αισθανθούμε τόσο φιλόξενα, 16 χρόνια ήταν πάρα πολλά…

Νωρίτερα μέσα στην ημέρα, οι Metallica έκαναν λόγο για περισσότερους από 90.000 θεατές που έσπασαν το ρεκόρ για το ΟΑΚΑ! Είναι η πολυπληθέστερη συναυλία που έχει γίνει στο Στάδιο και πολύ δύσκολα πλέον θα καταρριφθεί αυτό το νούμερο στο μέλλον!

Η ανακοίνωση:

Ένα τεράστιο ευχαριστώ στην οικογένεια των Metallica στην Ελλάδα που το βράδυ του Σαββάτου έγραψε νέο ρεκόρ προσέλευσης στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας! Πάνω από 90.000 από εσάς γεμίσατε το στάδιο και πιστέψτε μας… το νιώσαμε!

Δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε καλύτερο τρόπο για να ξεκινήσει αυτό το σκέλος του #M72 World Tour.

Lars Ulrich
Lars Ulrich

Διαβάστε ακόμα:

Lars Ulrich: Τα μυστικά της επιτυχίας


Συναυλίες 2026: Πρόγραμμα & Εισιτήρια