Σαν παράδειγμα προς αποφυγή για κάθε επιχείρηση χαρακτήρησε ο frontman των Iron Maiden την αποτυχία της μουσικής βιομηχανίας να προσαρμοστεί στην ψηφιακή εποχή. Συνέκρινε μάλιστα τον μουσικό κλάδο, με αυτό των πετρελαίων, που περνά κι αυτός μεγάλη κρίση, ρίχνοντας τις τιμές του σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα.
Πρόσθεσε δε, πως κάθε επιχείρηση οφείλει να προσαρμόζεται στις ανάγκες της εποχής και να μην εμμένει σε παραδοσιακές τακτικές σαν τις δισκογραφικές που κυνηγούσαν όσους κατέβαζαν παράνομα μουσική. Ας δούμε όμως αναλυτικά τι δήλωσε:
Όταν τα δεδομένα στη μουσική ανατράπηκαν από την ψηφιακή εποχή, αυτό δεν σήμαινε πως ο κόσμος έπαψε να θέλει να ακούσει μουσική, ωστόσο έπαψε να θέλει να αγοράζει δίσκους. Εξακολουθεί να θέλει να πληρώνει τη μουσική που αγοράζει, αλλά με διαφορετικούς τρόπους. Θα αγοράσει μια μπλούζα από το αγαπημένο του συγκρότημα και εισιτήριο να το δει, η μουσική όμως πλέον είναι λίγο-πολύ δωρεάν. Δεν έχει νόημα να κυνηγούν οι εταιρείες όποιον κατεβάζει μουσική, όπως έκαναν στην αλλαγή της χιλιετίας.”
Και συνέχισε:
Οι πετρελαϊκές εταιρείες θα ακολουθήσουν την πορεία των δεινοσαύρων αν δεν διδαχθούν από τα λάθη των δισκογραφικών. Οι άνθρωποι θέλουν μεν ενέργεια, αλλά την παίρνουν και με άλλους τρόπους πια. Οι εταιρίες πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.
Σαν να έχει δίκιο ο Bruce…