Νέες μελέτες στις Η.Π.Α. έδειξαν ότι η βιομηχανία του βινυλίου απέφερε στη μουσική περισσότερα κέρδη απ’ ό,τι το YouTube, το Spotify και η Vevo μαζί!
Για να μιλήσουμε με νούμερα, η αύξηση των πωλήσεων βινυλίων ανήλθε στο εκπληκτικό 52%, αποτελώντας το 30% των φυσικών πωλήσεων στις Η.Π.Α., αποφέροντας μάλιστα περισσότερα κέρδη στη μουσική βιομηχανία απ’ όσα οι τρεις προαναφερθείσες εταιρείες.
Βέβαια, πρέπει να πούμε ότι σε αυτά τα νούμερα δε συμπεριλαμβάνεται η επί πληρωμή χρησιμοποίηση του Spotify.
Ο διευθυντής της RIAA (Recording Industry Association of America), μιλώντας στο Forbes, ανέφερε:
Το γεγονός ότι τα βινύλια, τα οποία ήταν στο peak τους τις δεκαετίες του ’60 και ’70, αποφέρουν περισσότερα έσοδα στη μουσική βιομηχανία σε σχέση με τις χρηματοδοτούμενες με εκατομμύρια υπηρεσίες streaming όπως το YouTube και τα συναφή, σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά με την αγορά.
Στην αντίπερα όχθη, θα πρέπει να αναφερθεί ότι κατά τη διάρκεια των πρώτων 6 μηνών του έτους, οι υπηρεσίες streaming ήταν πιο κερδοφόρες από την αγορά των βινυλίων, ξεπερνώντας το 1 δισεκατομμύριο σε έσοδα.