Το εμβληματικό κομμάτι ‘Killing in The Name’ των Rage Against The Machine ξεπέρασε επίσημα το ένα δισεκατομμύριο streams στο Spotify.
Σε αναγνώριση αυτού του επιτεύγματος, ο κιθαρίστας του συγκροτήματος, Tom Morello, μοιράστηκε τις σκέψεις του μέσω του λογαριασμού του στο Χ:
«Το ‘Killing in The Name’ μόλις έφτασε το 1 δισεκατομμύριο streams στο Spotify! Ευχαριστώ όλους όσους το άκουσαν: αυτούς που το αγαπούν, αυτούς που το μισούν και αυτούς που το απόλαυσαν χωρίς να το καταλάβουν. Δίκαιη απόδειξη ότι η επαναστατική μουσική και η ειρωνεία ζουν και βασιλεύουν».
Τους μήνες που προηγήθηκαν των προεδρικών εκλογών του 2024 στις ΗΠΑ, ο Tom Morello κατηγόρησε κάποιους οπαδούς που, σύμφωνα με τον ίδιο, είχαν παρεξηγήσει την προοδευτική πολιτική στάση του συγκροτήματος, η οποία είναι ξεκάθαρη από την ίδρυση των RATM πριν από 30 χρόνια. Στη συνέχεια μοιράστηκε ένα ανέκδοτο για μια συζήτηση που είχε με ένα ζευγάρι σε ένα εστιατόριο, σχετικά με το ‘Killing in The Name’. Η γυναίκα, ενθυμούμενη το τραγούδι, είπε: «Λατρεύω αυτό το τραγούδι. Με βοήθησε να ξεσηκωθώ ενάντια στους γονείς μου και αργότερα στη δουλειά!».
Η απάντηση του Morello ήταν αιχμηρή:
«Κυρία μου, αυτό το τραγούδι μιλάει για τους ρατσιστές αστυνομικούς που συχνά συμπεριφέρονται όπως η Κου Κλουξ Κλαν στην υπηρεσία της ιστορικής λευκής υπεροχής και είναι λακέδες και κακοποιοί που γλείφουν τις μπότες της ρατσιστικής καπιταλιστικής άρχουσας τάξης». Η γυναίκα, πρόσθεσε, «καθόταν εκεί μασώντας και ανοιγοκλείνοντας τα μάτια».
Ο Morello έχει τονίσει εδώ και καιρό ότι το «Killing In The Name» είναι ένα τραγούδι διαμαρτυρίας κατά του κατεστημένου με στόχο την αντιμετώπιση του συστημικού ρατσισμού και της αστυνομικής βίας στις Η.Π.Α. Παρά το ξεκάθαρο μήνυμά του, το τραγούδι χρησιμοποιήθηκε αμφιλεγόμενα από τους ανακριτές των ΗΠΑ για να βασανίζουν κρατούμενους στο Γκουαντάναμο.
Το 2009, μια καμπάνια για να προωθηθεί το ‘Killing in The Name’ στην κορυφή των χριστουγεννιάτικων charts του Ηνωμένου Βασιλείου -πριν από τους συνήθεις νικητές του «X Factor»- ήταν επιτυχής, συγκεντρώνοντας την υποστήριξη του Dave Grohl, του Paul McCartney και των Prodigy. Η καμπάνια χάρισε στους Rage Against The Machine ένα παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες για το πιο γρήγορο σε πωλήσεις ψηφιακό κομμάτι στο Ηνωμένο Βασίλειο με 502.672 downloads σε μία μόνο εβδομάδα.