Αν ένας μουσικός κατάφερε να ταυτιστεί τόσο πολύ με ένα συγκεκριμένο χρώμα, αυτός είναι ο Prince, ο οποίος, μετά το ιστορικό άλμπουμ ‘Purple Rain’ του 1984, «έγινε ένα» με το μωβ, επιλέγοντάς το τόσο για τα ρούχα, όσο και για τα μουσικά όργανά του.
Τώρα, το Pantone Color Institute, ένα ινστιτούτο που βοηθάει μεγάλες εταιρείες να χτίσουν τις διαφημιστικές καμπάνιες τους πάνω σε συγκεκριμένα χρώματα, ανακοίνωσε το «λανσάρισμα» μίας ειδικής απόχρωσης του μωβ, ως επίσημης για το γενικότερο brand του μεγάλου κιθαρίστα που έφυγε από τη ζωή το 2016.
Μάλιστα, το σύμβολο που επιλέχθηκε να αντιπροσωπεύει το εν λόγω χρώμα δεν είναι άλλο από το περίφημο «Love Symbol #2» του Prince.
Δείτε ακόμα: