Όσοι χρησιμοποιείτε το Spotify, θα έχετε σίγουρα προσέξει τις αυτοματοποιημένες playlists που παρέχει η πλατφόρμα (Discover Weekly), οι οποίες ανανενώνονται σε εβδομαδιαία βάση. Με αφορμή την επιτυχία αυτού του feature, η υπηρεσία διεξήγαγε μία πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα, η οποία ως στόχο είχε να εντοπίσει τα πράγματα που δίνουν κίνητρα στους ανθρώπους, για να ξεκινήσουν ευχάριστα τη βδομάδα τους.
Η έρευνα έγινε από την εταιρεία Ipsos και τα αποτελέσματα στα οποία καταλήγει, παρουσιάζουν αρκετό ενδιαφέρον. Σύμφωνα με αυτά, λοιπόν, μόνο ο καφές κατάφερε να κερδίσει τη μουσική, στις προτιμήσεις των ερωτηθέντων. Το 46% από αυτούς χρειάζονται μία δόση καφεΐνης για να πάρουν μπρος τη Δευτέρα (και όχι μόνο θα προσθέταμε εμείς), ενώ το 44% συμπεριέλαβε και τη μουσική στην αντιμετώπιση της… Δευτερίλας. 33% των συμμετεχόντων ανέφερε το φαγητό, για να ακολουθήσουν η γυμναστική και το σεξ, με 28% και 19%, αντίστοιχα.
Βρες το άλλο σου μισό στο Spotify!
Συνολικά, το 64% των ατόμων παραδέχτηκε πως τις Δευτέρες, η υποκίνηση τους για να κάνουν πράγματα είναι πεσμένη στα τάρταρα. Σύμφωνα με τον Shanon Cook του Spotify: «Η μουσική είναι ένας μεγάλος παρακινητικός παράγοντας, και έτσι εξηγείται το ότι οι άνθρωποι βασίζονται σε αυτή για να γεμίσουν τις μπαταρίες τους, την αρχή της εβδομάδας. Το Discover Weekly του Spotify έρχεται κάθε Δευτέρα, για να έχουν όλοι οι ακροατές ένα φρέσκο soundtrack για να ξεκινήσουν τη βδομάδα τους.»
*Στην έρευνα συμμετείχαν 3.005 ενήλικες από 5 χώρες (Η.Π.Α., Αυστραλία, Βραζιλία, Γαλλία, Σουηδία).