Το Netflix και άλλες αντίστοιχες πλατφόρμες κυριαρχούν πλέον στον χώρο του θεάματος.
Σ’ αυτόν τον μαραθώνιο ανταγωνισμού, η γνωστή πλατφόρμα βρίσκει τρόπους να καθιερωθεί όχι μόνο ως ένα μέσο ψυχαγωγίας, αλλά και ως μέσο που προβάλλει νέες ιδέες και τρόπους υλοποίησής τους.
Στην προκειμένη περίπτωση, το Netflix πρωτοστατεί και εφευρίσκει τρόπους να προσεγγίσει νέους κινηματογραφιστές.
Πώς το κάνει αυτό;
Κηρύσσοντας νέο διαγωνισμό σε συνεργασία με την UNESCO.
Εδώ και κάποιες μέρες, τρέχει ο διαγωνισμός που συνδιοργανώνει η πλατφόρμα του Netflix και ο Εκπαιδευτικός Επιστημονικός και Πολιτιστικός Οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών.
Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε νέους ηλικίας 18-35 ετών, που κατοικούν σε κάποια από τις υποσαχάριες χώρες της Αφρικής.
Οι συμμετέχοντες καλούνται να εμπνευστούν από έναν λαϊκό μύθο της χώρας τους, με σκοπό να γυριστεί σε ταινία μικρού μήκους.
Οι έξι νέοι που θα επιλεγούν, θα εκπαιδευτούν από επαγγελματίες και θα λάβουν επιχορήγηση για την παραγωγή των ταινιών ύψους 75.000 δολαρίων έκαστος.
Οι ταινίες θα κάνουν πρεμιέρα στην πλατφόρμα το 2022.
Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι η UNESCO ήταν αυτή που προσέγγισε το Netflix και όχι το αντίστροφο.
Ο Γενικός Διευθυντής Πολιτισμού της UNESCO, Ernesto Ottone, όταν ρωτήθηκε για το εγχείρημα απάντησε ως εξής:
Σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε νέους που ζουν και δημιουργούν στην Αφρική.
Happy to announce the launch of @UNESCO and @Netflix competition "African Folktales, Reimagined" for emerging African filmmakers 📽🌍Winning short films will be available to stream around the world. Tell us your stories! 📢 https://t.co/fNZy0UpDMK
— Ernesto Ottone R. (@ErnestoOttoneR) October 14, 2021
Το εγχείρημα φαντάζει εξαιρετικό, μένει τώρα να δούμε αν θα έχει εξίσου καλά αποτελέσματα και ως προς την υλοποίησή του.