Σύμφωνα με μία νέα έρευνα που είδε το φως της δημοσιότητας, οι νεαροί Αμερικανοί διαθέτουν περισσότερα χρήματα για τη μουσική από τους γονείς τους!
Η έρευνα διενεργήθηκε από τους John Blackledge και τον Tom Arcuri για χάρη της εταιρείας Cowen Group.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Business Insider, η έρευνα δείχνει ότι το 46% των ερωτηθέντων στις Ηνωμένες Πολιτείες οι οποίοι βρίσκονται στις ηλικίες 18-24, είχαν πραγματοποιήσει μουσικές αγορές κατά τη διάρκεια του προηγούμενου μήνα, σε αντίθεση με το 26% που σημειώθηκε στις ηλικίες από 45 έως 54 έτη. Επιπλέον, τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι μόνο το 26% των ηλικιών 65 και πάνω έχουν δαπανήσει χρήματα για τον ίδιο λόγο κατά το ίδιο χρονικό διάστημα.
Η συγκεκριμένη έρευνα έρχεται να αντικρούσει την αντίληψη ότι η νεολαία δεν δαπανά χρήματα όσον αφορά τη μουσική.
Τέλος, σύμφωνα με την εταιρεία, φαίνεται πως το Spotify κατέχει τα πρωτεία όσον αφορά τις εταιρείες streaming, ενώ ακολουθούν η Amazon, η Apple, η Pandora και το YouTube. Σύμφωνα με υπολογισμούς, τα έσοδα από τις εν λόγω υπηρεσίες αναμένεται να διπλασιαστούν μέχρι το 2021, ενώ τα έσοδα στη δισκογραφική βιομηχανία θα ανέβουν μέχρι το 2021, από 18% σε 40%.