Είτε την βλέπουμε με καλό μάτι είτε όχι, είτε αποτελεί απλώς μία μόδα που θα περάσει είτε το μέλλον της συναυλιακής μουσικής, η τεχνολογία του ολογράμματος είναι εδώ, με όλο και περισσότερα ονόματα μουσικών που δεν βρίσκονται πλέον στη ζωή να… βγαίνουν ή να ετοιμάζονται να βγουν σε περιοδεία μέσω του ολογράμματός τους. Ενώ ήδη ακούγονται φωνές πως η ίδια τεχνολογία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί μαζικά στο μέλλον και από εν ζωή καλλιτέχνες, τα ολογράμματα των οποίων θα δίνουν προηχογραφημένες συναυλίες την ώρα που αυτοί θα αράζουν στον καναπέ του σπιτιού τους… Το θέμα σίγουρα αποτελεί αφορμή για μεγάλη συζήτηση, κάτι που θα αφήσουμε όμως για μελλοντικό άρθρο.
Προς το παρόν, αν το ολόγραμμα του Ronnie James Dio σας ξένισε ή δεν σας έπεισε/συγκίνησε (Ο Mille Petrozza το χαρακτήρισε: «σαν μία κακιά 3D ταινία»), μπορούμε να πάρουμε μία διαφορετική γεύση από τα θαύματα που μπορεί να κάνει η εν λόγω τεχνολογία, αν θυμηθούμε το ντουέτο της Celine Dion με τον Elvis Presley στο American Idol, το 2007. Το ολόγραμμα του Elvis άφησε με ανοιχτό το στόμα το ακροατήριο, ενώ τα τεχνάσματα με τα διαφορετικά πλάνα έκαναν ακόμα πιο ρεαλιστική την αναβίωση του King Elvis για τους τηλεθεατές.
Το κόστος κατασκευής αυτού του ολογράμματος μόνο για αυτήν την εμφάνιση άγγιξε τα $100.000, και αν αναλογιστούμε ότι μιλάμε για κάτι που είδαμε πριν από 11 ολόκληρα χρόνια, μπορούμε εύκολα να φανταστούμε τις σημερινές δυνατότητες αυτής της τεχνολογίας.
Περισσότερες απόψεις για τα ολογράμματα:
Lars Ulrich: «Δεν θα με πείραζε να περιοδεύσει ολόγραμμα των Metallica»
David Draiman (Disturbed): «Το ολόγραμμα του Dio με λυπεί…»
O Tim “Ripper” Owens υπερασπίζεται το ολόγραμμα του Ronnie James Dio