Το Ozzfest επιστρέφει!

Το Ozzfest επιστρέφει!

Την επιστροφή του Ozzfest για το 2027 ανακοίνωσε η Sharon Osbourne.
Ozzy Osbourne - Ozzfest

Την επιστροφή του Ozzfest για το 2027 ανακοίνωσε η Sharon Osbourne.

Η σύζυγος του Ozzy Osbourne είναι έτοιμη να επαναφέρει το φεστιβάλ που διοργάνωσε πρώτη φορά μαζί με τον τραγουδιστή το 1996 και το οποίο πραγματοποιούνταν ετησίως μέχρι το 2008 και σποραδικά μετά έως το 2018.

Πολλές και μεγάλες είναι οι μπάντες που έχουν παίξει μαζί με τον Ozzy στα πλαίσια της διοργάνωσης, μεταξύ των οποίων οι Black Sabbath φυσικά, οι Iron Maiden (σε καλύτερες και χειρότερες περιπτώσεις), οι Machine Head, οι Pantera, οι Slipknot και οι Slayer και πολλοί, πολλοί άλλοι.

Καθώς απαιτείται κάποιος χρόνος προετοιμασίας, το επόμενο Ozzfest αναμένεται για το 2027, με τη Sharon Osbourne να προγραμματίζει δύο ημέρες στο Villa Park πριν το φεστιβάλ περάσει τον Ατλαντικό.

Το Ozzfest επιστρέφει, τώρα κάτι τέτοια πρέπει να τα προγραμματίζεις από δύο χρόνια πριν, οπότε κοιτάμε να γίνει στο γήπεδο της Aston Villa, το 2027. Θέλουμε δύο ημέρες στο Villa Park και στη συνέχεια να έρθουμε στην Αμερική. Θέλουμε να ακούσουμε τις γνώμες όλων για το που να πάμε στην Αμερική.

Όσο για τους συμμετέχοντες, εκεί αναμένεται και νέο αίμα αν πιστέψει κανείς τις δηλώσεις της Sharon, αλλά αναμφίβολα θα προκύψουν και βετεράνοι της σκηνής.


Διαβάστε ακόμα:

Ozzy Osbourne: Η τελευταία υπόκλιση στο Μπέρμιγχαμ

Ozzfest
Ozzfest

Συναυλίες 2026: Πρόγραμμα & Εισιτήρια