Μπορεί στην αρχή ο Ιρλανδός να προβλήθηκε για λίγες εβδομάδες σε μερικές κινηματογραφικές αίθουσες για οσκαρικούς λόγους, όμως υπάρχει πλέον, στο Netflix και είναι διαθέσιμη για όλους.
Πόσοι όμως από τους συνδρομητές της πλατφόρμας είδαν την ταινία τις πρώτες μέρες προβολής της;
Ο υπεύθυνος περιεχομένου και κοινωνικών μέσων του Netflix, Ted Sarandos, έκανε δηλώσεις και τα νούμερα είναι εντυπωσιακά. Τη νέα ταινία του Martin Scorsese λοιπόν είδαν 26.4 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως τις πρώτες επτά μέρες προβολής της στο Netflix.
Φυσικά υπήρξαν πολλοί λογαριασμοί οι οποίοι διέκοψαν στη μέση την ταινία, κάτι που είναι αναμενόμενο καθώς μιλάμε για ταινία διάρκειας 3,5 ωρών. Τα στοιχεία όμως που έδωσε στη δημοσιότητα ο Sarandos αναφέρονται στους συνδρομητές που είδαν τουλάχιστον το 70% της ταινίας.
Σύμφωνα με ακόμη μία έρευνα της εταιρίας Nielsen, η οποία βασίστηκε στο κοινό των ΗΠΑ, δήλωσε ότι την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του Τhe Irishman στο Netflix, περίπου 3.9 εκατομμύρια Αμερικανοί πάτησαν το play, ωστόσο ένα μεγάλο ποσοστό σταμάτησε την ταινία στη μέση.
Ο Sarandos επίσης πρόσθεσε ότι ο Scorsese είναι ευχαριστημένος με τα νούμερα προβολής της ταινίας του.
Για την ιστορία, το The Irishman προσείλκυσε μικρότερο κοινό από την ταινία της Sandra Bullock, Bird Box, την οποία παρακολούθησαν περίπου 45 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως την πρώτη εβδομάδα προβολής της.