Μετά από τη Θεσσαλονίκη και το Βόλο, ο Sivert Høyem έφτασε στην Αθήνα, όπου έδωσε δύο μεγάλες συναυλίες στην Piraeus 117 Academy. Επόμενος και τελευταίος σταθμός αυτής της ελληνικής μίνι-περιοδείας του Sivert, το Ηράκλειο, σήμερα, 25 Απριλίου.
Ο Νορβηγός, για δύο συνεχόμενες βραδιές, έπαιξε τα νέα του κομμάτια από το ‘Lioness’ αλλά και παλιότερες επιτυχίες από την προσωπική δισκογραφία του και αυτή με τους Madrugada, μπροστά στους πολλούς Έλληνες fans του που κατέκλυσαν το Piraeus 117 Academy.
Δείτε εδώ αποσπάσματα από τις δύο μεγάλες εμφανίσεις του Sivert Høyem στην Αθήνα:











