Το σπασμένο χέρι του Flea “άλλαξε” το άλμπουμ των Red Hot Chili Peppers

Flea broken arm
Flea

Ο κιθαρίστας των Red Hot Chili Peppers, Josh Klinghoffer, έδωσε μία συνέντευξη στο Rock Sverige και, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε και στο ατύχημα που είχε ο Flea όταν έκανε snowboarding αλλά και το πώς αυτό, εν τέλει, βοήθησε την καλιφορνέζικη μπάντα στο πιο πρόσφατο άλμπουμ της (διαβάστε την κριτική μας εδώ).

Μάλλον θα είχατε ακούσει ένα διαφορετικό άλμπουμ αν ο Flea δεν είχε σπάσει το χέρι του, αυτό που θα γράφαμε εάν είχαμε ξεκινήσει μία μέρα νωρίτερα. Καταρχάς λόγω του φορτωμένου προγράμματος του Danger Mouse (σ.σ. παραγωγός του άλμπουμ), δεν μπορούσε να αφιερώσει αποκλειστικά έξι ή οκτώ συνεχόμενες εβδομάδες για τον δίσκο μας, όπως θα έκανε αν ξεκινούσαμε όταν είχαμε αρχικά πει πως θα το κάναμε, δηλαδή τον Φεβρουάριο ή τον Μάρτιο.

Πήρε πολύ καιρό στον Flea για να αναρρώσει επειδή, αν και τα κόκαλά θεραπεύτηκαν, είχε μεγάλη ζημιά στα νεύρα. Δεν μπορούσε να βιαστεί. Άρχισε να παίζει μπάσο και όταν τελικά του δόθηκε το OK να ξεκινήσει και πάλι, το χέρι του μούδιαζε και τότε πρέπει να σταματήσεις αλλιώς μπορεί να το βλάψεις περισσότερο.

Οπότε, ξεκινήσαμε τον Σεπτέμβρη και νομίζω πως είχαμε όλο τον χρόνο για να σκεφτούμε καλύτερα όλα τα κομμάτια που είχαμε ήδη γράψει, ο Danger Mouse κι εμείς. Αυτό βοήθησε στο να παγιώσουμε την επιλογή του τι θέλαμε. Αν είχαμε ξεκινήσει οκτώ μήνες νωρίτερα, ίσως να είχαμε συνεχίσει με πράγματα που απλώς δουλεύαμε πάνω τους. Αλλά αυτό το 9μηνο διάλειμμα πραγματικά βοήθησε στο να ξεχωρίσει ο Danger Mouse τα κομμάτια που τον ενδιέφεραν και αυτά στα οποία ένιωθε ότι μπορούσε να βοηθήσει ή να είναι μέρος τους.

Αλλά και για τον Anthony, αυτό του επέτρεψε να φύγει για δύο εβδομάδες και να γράψει στίχους για όλα αυτά τα τραγούδια που γράφαμε. Αν το είχαμε κάνει μέσα σε έξι-οκτώ εβδομάδες, ίσως να ένιωθε περισσότερη πίεση και σίγουρα θα ήταν διαφορετικό.

Διαβάστε ακόμα:

Ακούστε τον Josh Klinghoffer να παίζει το ‘Jack the Ripper’ του Morrissey

Ο Anthony Kiedis για τις αμερικανικές εκλογές και τη “φωνή” των μουσικών