Γιατί το Tiger King σάρωσε στο Netflix

Κατά πάσα πιθανότητα δεν θα μάθετε το ‘Tiger King’ από αυτό το άρθρο και αυτό το λένε οι αριθμοί.

Το νέο ντοκιμαντέρ του Netflix που ρίχνει μια ματιά στον αλλόκοτο κόσμο των ανθρώπων που συλλέγουν και πουλάνε άγρια ζώα όπως τίγρεις, λιοντάρια κ.α. κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό και μέσα σε ελάχιστες ημέρες κατάφερε να σπάσει όλα τα ρεκόρ για την υπηρεσία και όχι μόνο.

Σύμφωνα με την Nielsen, τα πρώτα εφτά επεισόδια έχουν συμπληρώσει 5.3 δισεκατομμύρια λεπτά σε streaming και με τα στοιχεία αυτά να είναι χρονολογούνται κάποιες εβδομάδες νωρίτερα, πιθανότατα ο αριθμός θα έχει αυξηθεί.

Εκτός αυτού, το Netflix γνωστοποίησε πως το ‘Tiger King’ ακούμπησε μέχρι και το ‘Stranger Things’, ίσως την δημοφιλέστερη δημιουργία του.

Στις τέσσερις πρώτες εβδομάδες, 64 εκατομμύρια σπιτικά συνδέθηκαν για να δούνε το ‘Tiger King’, όσα δηλαδή είχαν συνδεθεί για να παρακολουθήσουν και τον τρίτο κύκλο του ‘Stranger Things’.

Θα πρέπει να κάνουμε όμως και κάποιες σημειώσεις. Αρχικά, οι μετρήσεις της Nielsen αφορούν μόνο τις Η.Π.Α. ενώ αξίζει να αναφερθεί πως το Netflix μετράει την τηλεθέαση ανάλογα με το πόσο είδε κάποιος ένα σόου.

Δεν υπάρχει κάτι παράλογο σε αυτό, αλλά ο πήχης είναι αρκετά χαμηλά, μιας και αρκούν μόνο δύο λεπτά θέασης από ένα account για να προσμετρηθεί στην συνολική τηλεθέαση μιας εκπομπής της υπηρεσίας.

Όπως και να έχει τα νούμερα είναι εντυπωσιακά, με το Netflix να έχει από το πουθενά την επιτυχία της χρονιάς, σε μια εποχή που είναι και όλοι κλεισμένοι στα σπίτια τους.

Αν όντως μαθαίνετε από αυτές τις γραμμές την ύπαρξη του ‘Tiger King’, το παρακάτω trailer θα σας δώσει κάποια παραπάνω στοιχεία:

Αφίσα: