Ο μπασίστας των Megadeth, David Ellefson, θυμάται και μιλάει για τις επιρροές του στο μπάσο. Ξεχωρίζει τον Anthony Jackson ως έναν από τους σημαντικότερους μπασίστες, ο οποίος δεν ανήκει στη metal σκηνής.
O Anthony είναι καταξιωμένος μουσικός από τη Νέα Υόρκη και αποτελεί το μπασίστα του Al Di Meola.
Μάλιστα, ήταν αυτός ο οποίος επινόησε το εξάχορδο μπάσο με κούρδισμα Β-Ε-Α-D-G-C το 1975, το οποίο καθιερώθηκε σε όλα τα είδη της μουσικής και ο ίδιος το ονόμαζε contrabass guitar.
Η ιδέα για αυτήν την επινόηση, προέκυψε από την αγανάκτησή του για το περιορισμένο εύρος ήχου του μπάσου.
Πίσω στον David Ellefson τώρα, στην ομιλία του δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο ότι ένας μουσικός δεν πρέπει να ξεχνάει τι του έδωσε έμπνευση και ώθηση για να ξεκινήσει να ασχολείται με τη μουσική.
Με άλλα λόγια, να μην ξεχνάει το ποιος είναι και από πού ξεκίνησε.
Πολλά από αυτά που μου αρέσει να ακούω είναι αυτά με τα οποία μεγάλωσα.
Μάλιστα, έχω αγοράσει τον δίσκο ‘Electric Rendezvous’ του Al Di Meola (1982) γιατί ο Anthony Jackson ήταν ο μπασίστας -κι έπαιζε με πένα- νομίζω μαζί με τον Steve Gadd στα drums.
Απλά πηγαίνω πίσω κι θυμάμαι τα νεανικά μου χρόνια, για να μου θυμίσουν γιατί ξεκίνησα να παίζω, τι με ενέπνευσε αρχικά.
Όσο και να ζεις το όνειρο και πρέπει να το ζεις -χάρη σε όλους αυτούς που στηρίζουν αυτό που κάνουμε- φτάνεις σε ένα σημείο όπου πρέπει να κοιτάξεις πίσω και να σιγουρευτείς ότι δεν έχεις χάσει το νόημα.
Όπως «Γιατί ξεκίνησα να το κάνω αυτό εξ αρχής;».
Μερικές φορές είναι καλό να ξαναθυμάσαι το τι σε ενέπνευσε.