Είσαι μια φρέσκια heavy psych μπάντα και έχεις ήδη κυκλοφορήσει τον πρώτο σου δίσκο με αξιώσεις. Σε σχετικά σύντομο διάστημα τα 5 μέλη γίνονται 3 και βρίσκεσαι σε αναζήτηση νέας φωνής.
Εν τέλει τα αντρικά φωνητικά αντικαθίστανται από γυναικεία και συνειρμικά ίσως να σκεφτείς μια χαρακτηριστική περίπτωση του μακρινού 1969, όποτε και οι Shocking Blue γνώρισαν σημαντική επιτυχία με τη Mariska Veres να έχει πάρει τη θέση του Fred de Wilde για τον δεύτερό τους δίσκο.
Χωρίς να υπάρχει κάποια σύγκριση επί του περιεχομένου των προαναφερθέντων Ολλανδών με τους δικούς μας Godsleep, η αλήθεια είναι ότι σπάνια συναντάς περιπτώσεις συγκροτημάτων που αποφασίζουν να στρέψουν τον ήχο τους σε άλλη κατεύθυνση μεταπηδώντας από αντρικά σε γυναικεία φωνητικά, έστω και αν γίνεται σε πρώιμο σχετικά στάδιο.
Οι Godsleep συνεχίζουν με τον δεύτερο δίσκο τους ως τετράδα και με την φρέσκια παρουσία της Amie Makris στα φωνητικά και τον στίχο. Καλώς ή κακώς λοιπόν, το ‘Coming of Age’ διαφέρει αρκετά από το ντεμπούτο ήδη απο τα «χαρτιά», με αυτή την αλλαγή. Σε πιο σύχρονα (και εγχώρια) δεδομένα, η ερμηνεία της Amie μάλλον προκαλεί κάποιες συγκρίσεις με την Άννα από τους Puta Volcano – το πόρισμα δε είναι ότι αμφότερες καθιστούν – με τον δικό της τρόπο η κάθε μία – τη μπάντα τους ξεχωριστή.
Έχοντας πλέον βρει μια νέα «ψυχή» στην υπόστασή τους, πατάνε το reset button και βρίσκουν νέες βάσεις. Γύρω από τη χαρισματική Amie στηρίζονται mid-tempo συνθέσεις με βαρύ (αλλά όχι ασήκωτο) rhythm section και riffs που κλείνουν πονηρά το μάτι στον Josh Homme της εποχής Kyuss – παιδιά των 90s είναι άλλωστε και δεν το κρύβουν με τίποτα.
Η περιπλοκότητα των συνθέσεων έχει κατέβει ένα-δύο επίπεδα σε σχέση με την προηγούμενη δουλειά, επιβεβαιώνοντας περαιτέρω το προαναφερθέν reset, δίνοντας χώρο στην εύρεση μιας ατμόσφαιρας που θα καταφέρει ενδεχομένως να δέσει τη μπάντα και να δουν που μπορούν να πάνε – αλλά και να περάσουν όσο καλύτερα γίνεται στα live που δίνουν από την κυκλοφορία του δίσκου σε όλη τη χώρα. Από τον δίσκο ξεχωρίζουμε το εισαγωγικό – και πολύ ταιριαστό για αυτό του το ρόλο – ‘Ex-Nowhere Man’, το συναυλιακό ‘N.O.U.’ και το ποικίλων διαθέσεων ‘Karma is a Kid’.
Συνοψίζοντας, το ‘Coming of Age’ δεν διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας σε ένα ούτως ή άλλως κορεσμένο (ή «κουρασμένο») είδος στη χώρα μας, δίνει όμως μια φρεσκάδα στο όλο νόημα του να κάνεις κάτι επειδή το αγαπάς με την ψυχή σου, όχι υποκεινούμενος από μια πολλές φορές λανθασμένη –ματαιόδοξη ίσως- φιλοδοξία να (επαν)εφεύρεις τον τροχό.
Αν υποθέσουμε ότι ο πρώτος τους δίσκος ανήκει σε ένα «άλλο» μουσικό σχήμα, τότε το παρόν πόνημα είναι ο δίσκος 0. Με αυτό το δείγμα λοιπόν, ανυπομονούμε για την προσπάθεια #1.