Αύριο είναι η Παγκόσμια Ημέρα Δισκοπωλείου και οι Metallica είναι οι επίσημοι πρεσβευτές της, πράγμα που σημαίνει ότι για φέτος είναι και οι μεγαλύτεροι -ας το πούμε- promoters της μεγάλης γιορτής της μουσικής. Και η αλήθεια είναι ότι δεν θα μπορούσε να βρεθεί καλύτερη μπάντα γι’ αυτόν το σκοπό, αφού η παρέα του James Hetfield είναι χιλιόμετρα μπροστά από οποιαδήποτε άλλη στον τομέα του marketing.
Έτσι, λοιπόν, πριν από λίγη ώρα οι Metallica ανέβασαν ένα νέο βίντεο στο λογαριασμό τους στο YouTube, που δείχνει τον James Hetfield να μιλάει για μερικές απ’ τις καλύτερες αναμνήσεις του από τις προηγούμενες χρονιές της Παγκόσμιας Ημέρας Δισκοπωλείου. Ο Hetfield μιλάει για την πρώτη του αγορά, το 7ιντσο ‘Sweet Home Alabama’ των Lynyrd Skynyrd, ενώ στη συνέχεια δείχνει στην κάμερα τον πρώτο δίσκο των Iron Maiden για να σχολιάσει:
Το αγόρασα εξαιτίας… αυτού (δείχνει το εξώφυλλο). [Ο Eddie] δείχνει τόσο απειλητικός και κακός. Δεν τους είχα ακούσει ποτέ, το αγόρασα και είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό. Ήταν μεγάλη έμπνευση για μένα τον πρώτο καιρό.
Στη συνέχεια, προέτρεψε τον κόσμο να στηρίξει την Παγκόσμια Ημέρα Δισκοπωλείου και τη μουσική, αναζητώντας μαγαζιά που πουλάνε δίσκους, ώστε να στηρίξουν τις μπάντες. Για να κλείσει χαριτολογώντας:
Μπορεί να αγοράσετε κάποιο δίσκο μόνο και μόνο εξαιτίας του εξωφύλλου του… Ποτέ δεν ξέρετε…