Οι Slayer είναι από τα πλέον γνωστά σχήματα στη thrash και στη metal γενικότερα, και αναμενόμενα η αποχαιρετιστήρια περιοδεία τους τραβάει πάρα πολύ κόσμο.
Πέρα από εισιτήρια ωστόσο, η μπάντα έχει τους τελευταίους μήνες τεράστια έσοδα από πάσης φύσεως προϊόντα που φέρουν το όνομά τους, από μπλουζάκια και ποτά μέχρι χιονόμπαλες και ποδήλατα BMX.
Κατά τον Barry Drinkwater της Global Merchandising, η ενασχόληση των Tom Araya και Kerry King με τις ιδέες και το σχεδιασμό των προϊόντων, αλλά και η ποιότητά τους, σε συνδυασμό βέβαια με το θόρυβο που γίνεται γύρω από την επερχόμενη απόσυρσή των Slayer, έχουν μετατρέψει το όνομα της μπάντας σε ισχυρή φίρμα, συγκρίσιμη με Rolling Stones και Iron Maiden.
Ως εκ τούτου, η αξία των προϊόντων που έχουν μέχρι στιγμής πουληθεί ξεπερνάει τα δέκα εκατομμύρια δολάρια, με την περιοδεία να έχει ακόμα ένα σκέλος πριν την ολοκλήρωσή της.
Φυσικά, αυτό σημαίνει ότι άτομα που κανείς ποτέ δεν θα περίμενε ότι θα ακολουθούσαν τέτοια μόδα, άσχετα με τη μουσική των Slayer και με τη metal γενικότερα, κυκλοφορούν φορώντας το όνομα της μπάντας.
Μιας μπάντας που, για τριάντα χρόνια, αποτελεί με την εικόνα της και τη μουσική της μια από τις πλέον «βλάσφημες» εκφράσεις μιας προκλητικής κουλτούρας.
Το φαινόμενο Slayer στη μόδα πάντως σίγουρα δεν σχετίζεται με κάποια αλλαγή σε αυτήν την εικόνα και αυτήν τη μουσική.
Κατά γενική ομολογία, οι Slayer έκαναν πάντα ό,τι ήθελαν.
Και τελικά πέρασαν με το δικό τους τρόπο τα σύνορα ανάμεσα στις κουλτούρες.
Διαβάστε ακόμα: