Το Game of Thrones αποτελεί παρελθόν. Η τελευταία του σεζόν σχολιάστηκε και επικρίθηκε όσο λίγες, και σίγουρα θα αποτελεί θέμα συζήτησης για αρκετό καιρό.
Ανάμεσα στα… αξιοπερίεργα του πιο πρόσφατου κύκλου ήταν και ο καφές από τα Starbucks που είχε ξεμείνει μπροστά από την Emilia Clarke στο τέταρτο επεισόδιο.
Διαδόθηκε γρήγορα, συζητήθηκε πολύ, και, ακόμα και αν δεν επρόκειτο για διαφημιστικό κόλπο, ή ούτε καν από τα Starbucks (πιθανότατα ήταν ένα απλό ποτήρι από το catering) η εμφάνισή του σε σειρά τέτοιου βεληνεκούς μόνο κακή δεν θα μπορούσε να είναι για την εταιρεία.
#GameofThrones #juegodetronos
Where can I find a Starbucks in Westeros? Ask Daenerys 🤣@Frikidoctor pic.twitter.com/eNOj9KV4GX— Direccion de fotografía (@direccionfoto) May 6, 2019
Είναι δύσκολο να εξακριβωθεί η πραγματική επίδραση.
Πάντως, το σίγουρο είναι ότι τα Starbucks κέρδισαν πολλά από αυτήν την… αναπάντεχη συγκυρία, με κάποιες εκτιμήσεις να υπολογίζουν ότι αυτό το σύντομο πλάνο αξίζει έως και $2,3 δισεκατομμύρια, με δεκάδες χιλιάδες αναφορές της εταιρείας στα κοινωνικά μέσα.
Εξωφρενικοί αριθμοί, αλλά ακόμα και αν η πραγματικότητα είναι πιο προσγειωμένη, δίνει μια ιδέα του τι σημαίνει να διαφημίζεσαι μέσω του Game of Thrones.
Οι πρωταγωνιστές της σειράς μπορεί να ξόδεψαν αμύθητα ποσά σε μισθοφόρους, δωροδοκίες και όπλα, προκειμένου να κατακτήσουν το Σιδερένιο Θρόνο, αλλά τώρα που η σκόνη έχει κατακάτσει, τα Starbucks φαίνεται να ανήκουν επίσης στους νικητές του παιχνιδιού.
Δείτε ακόμα: Η απάντηση του HBO και των Starbucks για τον ξεχασμένο καφέ στο Game Of Thrones